niedziela, 21 grudnia 2014

Przed swietami chyba nie da sie duzo pisac nie mówiąc o swietach które juz za 3dni :D byliście grzeczni ? Ja mysle że bylam i mam nadzieję że jesli dostane rozge to z czekolady :P

U nas sprzatanie i zmartwienia.. niestety Titus ma ostatnio niespokojne sny, np dzisiaj zasypial godzine ale po tym czasie spal tak ze co chwilę oczka mial otwarte :(

Do niektórych Mikolaj zawitał w piątek :P Dziadki dostały od wnusia pieska pod choinke ;) niestety baliśmy sie przyzwyczaić do niego dlatego odrazu po nabyciu został zawieziony, niby to tylko 3dni ale mi po godzinie od jego poznania niechcialo sie go oddawac taki kochany :') ale w nowym domciu bedzie mial lepiej bo ma ponad 2tys mkw powiechrzni do biegania ;)

Kucharka ze mnie nie jest dobra wiec musze sie pochwalić wyczynem: pierwszy raz w życiu zrobilam piernik długodojzewajacy i teraz tak pachnie w domciu że nie ledwo sie powstrzymuje :D

Ooo zostalam tez wyróżniona jako jedna z paru osob do testowania produktow firmy Sys.
Na pierwszy ogień poszły placki ziemniaczane z dodatkiem suszonych pomidorów. Jeju byly boskie ! Wszyscy w domu sie zajadalismy :D idealnie doprawione a dodatkowe pomidory dodaja wyjątkowosci :) ale na szczęście udalo mi sie cyknac parę fotek :D

Jeszcze z tego miejsca chcialam podziekowac za dzisiejszy poranek uroczej mlodej Mamusi. Herbatka była przepyszna, atmosfera rowniez bardzo swiateczna i poznać Waszą rodzinke było dla mnie ogromną radościa :D mam nadzieję że dzisiejszy poranek będzie również dla Was owocny ;*

Wszystkiego Najwiekszego i wymarzonego pod choinka ale najwazniejsze abyscie w te święta nie byli sami tylko wśrod swojej rodziny (ktoś musi wszystko zjeść :P ) :*

1 komentarz: