wtorek, 16 grudnia 2014

Dzwonia dzwonki Sań

Tydzien zaczyna budzic swiateczny nastroj bo święta juz ZA TYDZIEN :0
Fajoszko :)

Moje sprzatanie przeklada sie na świateczne malowanie Titusia :)
Babcia będąc na lubelszczyznie u rodziny przywiozla swojski wyrob-kielbaska :D

Moje pragnienie błogosławienstwa przelewa sie na innych, wszyscy wokoło mają brzuszki a ja nie :( Titus jada (.)(.) 4razy dziennie i lekarze w tym widza problem...
Zastanawialam sie nad tym i po dlugiej przerwie dalam malemu kasze na spanie, zjadl prawie 300ml gęstej kaszy lecz bez cyca nie zasnal i tez często sie budzil noca :(

Ale za to mamy prawie cały komplet zębów :)wlasnie ostatnie dolne trójki idą dlatego mniej w nocy spie ale nowy tydzien zaczął pobudka dopiero o 10 :)

Czas płynie, zakupy świąteczne zrobione wiec nie ma odwrotu zamowione sałatki trzeba zrobić i mysle jeszcze nad bezami w ksztalt choinek ale jeszcze mam czas do poniedzialku :P

Jesli ktoś to czyta to Cudaki życzą wszystkim i każdemu z osobna. Wesołych Świat spędzonych przede wszystkim z najblizsza rodzina,aby te święta były bardziej wyjątkowe od poprzednich ;)

2 komentarze:

  1. Pytanie co dla Ciebie istotniejsze - karmienie piersią czy nowy Cudaczek:D Mnie się udało bez odstawienia, ale swoje musiałam wyczekać. Trzymam kciuki!

    I wzajemnie życzę udanych świąt!

    (na fb priv)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba obie sprawy są ważne ale mam nadzieje że czas mnie nie zawiedzie i pojawi sie kolejna pociecha ;)
      Mam nadzieję że i Tobie spełni sie marzenie aby Poleczka zawitała w styczniu ;) nogi do gory i sie uda ;)

      Usuń