sobota, 18 lipca 2015

Tesknota !

Juz 10dzien jak Nasze malenstwo nie jest kp. STRASZNIE mi tego brakuje ;(
Owszem myslalam ze bedzie baaaaardzo ciezko (jak i wszyscy mowili na okolo ze nie bedzie latwo) ale jakos dobrze Nam idzie :) ostatnio ma takie dni ze sie upomina (.)(.) ale skoro tyle wytrwalismy to musimy nadal sie starac !
Ja juz przez ten bol odstawienia niechce przechodzic,strasznie boli az sie chce krzyczec "niech mnie ktos wydoi !" ale jak na swoje zdrowie i tak bardzo dlugo to trwalo i waznie ze Titus niechorowal i nadal niechoruje !

Jedno moge napisac GADUŁA z Titusia niesamowita :) od jakiegos czasu mowi zdaniami np "mama idziemy do baby" albo "mama idziem do kasiii" tzn do kasy w sklepie ;) bardzo sie ciesze ze tak duzo mowi ale gdy zasnie moje uszy odpoczywaja ;) ♡

Tydzien bez emocji,wiekszosc czasu w domciu z uwagi na takie wielkie upaly wole siedziec w domciu,wypuscic malego na balkon (mamy 6m dlugosci) niz chodzic w taki skwar po dworze..ostatnio nawet zakupilismy sobie filusny lezaczek i fotel Titusiowi ;)

Przyznaje sie tu i teraz i jestem MANIACZKA kupowania i dawania ludzia rzeczy...dzisiaj np beda w "ARMANIM" (tak ladnie nazywa moja mama tania odziez) ubralam meza, syna, szwagierki corcie ale sobie nic kompletnie. To jest dopiero zakupoholizm :P ale wiecie co ? Najbardziej rozczulaja mnie takie malutkie ciuszki,buciki i inne rzeczy dla takich szkrabow :D jesli moznaby miec takie dziecko ktore nigdy nie dorosnie to musialabym dzieciecy pokoj zamienic w garderobe by wszystko jakos pomiescic :P

A tak na serio upaly doskwieraja wszystkim wiec pamietajmy aby PIC DUZO WODY gdyz bardzo latwo sie odwodnic !

Ja jeszcze sie pochwale ze wzielam sie za robienie alkoholi domowych ;) poprzednio robilam Baileysa a teraz przyszedl czas na nalewke z porzeczek i likier kokosowy mmmm uwielbiam go :D

Za tydzien wyjezdzamy na wakacjo-prace wiec dopoki nie wrocimy raczej nic nie napisze ;) ale PO napewno napisze co sie u Nas dzialo ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz