wtorek, 21 października 2014

4.10.2014
W ten dzien Mój Synek pierwszy raz świętuje swoje magiczne Pierwsze Urodzinki :) z dniem 1.10 zaczyna sie nowy etap w życiu, juz nie jest noworodkiem czy oseskiem, teraz to dziecko :) od 15.09 sam chodzi, wszystko pięknie zjada a dzisiaj sie okazalo ze zaraz bedzie miec obie 3 na gorze :D Takszybko czas leci ze człowiek sie nie obejrzy i już bedzie przedszkole, szkola,komunia,gimnazjum,pierwsze imprezy,liceum,wagary i wyprowadzka-te myśli przerażają..
Chce tu napisac ze mojemu synkowi wychodza kolejne ząbki, trójki :) obecnie ma wszystkie 1 i 2, na gorze 4. Na dole przebija sie jedna 4 a na górze widać już te białe czobeczki w miejscu 3 :)
Z dnia na dzien coraz lepiej chodzi,wiecej mowi,więcej rozumie :) Mam jedno zmarwienie. Chce przestać juz karmić bo chyba przez to tak chudne. Waze obecnie 50kg a często jestem przemeczona, nie mam siły i wszystkie ciuchy spadają :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz